LAYRITE
Buvo 1999-ieji. Daugumai atrodė, kad kirpėjų prekyba iškvėpė paskutinį atodūsį. Nepaisant to, aistringas Layrite įkūrėjas Donnie Hawley vis dar karštai siekė patobulinti savo kliento kirpimą. Jo technologijai trukdė tradiciniai naftos produktai, kuriuos dėvėjo jo globėjai ir kurie neišsiplaudavo. Niekada nenorėdamas apriboti stiliaus, tačiau atsidavęs aukštesniam kirpimo standartui; Donnie stengėsi rasti sprendimą. Galutinis rezultatas buvo vandenyje tirpi pomada, sukurta taip
„Laikykite kaip vašką ir išplaukite kaip gelį“.
Po to, kai vienas iš Donnie globėjų pakomentavo, kad jo pomada buvo vienintelis produktas, dėl kurio jo plaukai gerai išsitiesė, gimė prekės ženklas. Nuo tada Layrite vyrų priežiūros produktai yra tradicinės kirpimo ir vyrų priežiūros etalonas. Dažnai imituojami, bet niekada neatkartojami mūsų gaminiai tapo pagrindiniu prekės ženklu, kurį naudoja kirpėjai, siekiantys kokybės ir autentiškumo visame pasaulyje.L
„Laikykite kaip vašką ir išplaukite kaip gelį“.
Po to, kai vienas iš Donnie globėjų pakomentavo, kad jo pomada buvo vienintelis produktas, dėl kurio jo plaukai gerai išsitiesė, gimė prekės ženklas. Nuo tada Layrite vyrų priežiūros produktai yra tradicinės kirpimo ir vyrų priežiūros etalonas. Dažnai imituojami, bet niekada neatkartojami mūsų gaminiai tapo pagrindiniu prekės ženklu, kurį naudoja kirpėjai, siekiantys kokybės ir autentiškumo visame pasaulyje.L
Produktų nerasta
BEARD STORY
BeardStory.lt – į klientus orientuota vyriškos kosmetikos įmonė, kuri skatina vyrus pradėti rūpintis savimi ir tapti įkvėpimu savo draugams. Didžiuojamės labdara, brolybe ir sveikų vyriškų idealų propagavimu. Tikime, kad vyrų bendruomenė, kurioje kiekvienas puoselėja savo išvaizdą ir vidinę stiprybę, gali daryti pasaulį geresnį. Mūsų aukštos kokybės produktai padeda ne tik jaustis ir atrodyti geriau, bet ir skatina asmeninį pasitikėjimą savimi bei draugystės dvasią.