LAYRITE
Buvo 1999-ieji. Daugumai atrodė, kad kirpėjų prekyba iškvėpė paskutinį atodūsį. Nepaisant to, aistringas Layrite įkūrėjas Donnie Hawley vis dar karštai siekė patobulinti savo kliento kirpimą. Jo technologijai trukdė tradiciniai naftos produktai, kuriuos dėvėjo jo globėjai ir kurie neišsiplaudavo. Niekada nenorėdamas apriboti stiliaus, tačiau atsidavęs aukštesniam kirpimo standartui; Donnie stengėsi rasti sprendimą. Galutinis rezultatas buvo vandenyje tirpi pomada, sukurta taip
„Laikykite kaip vašką ir išplaukite kaip gelį“.
Po to, kai vienas iš Donnie globėjų pakomentavo, kad jo pomada buvo vienintelis produktas, dėl kurio jo plaukai gerai išsitiesė, gimė prekės ženklas. Nuo tada Layrite vyrų priežiūros produktai yra tradicinės kirpimo ir vyrų priežiūros etalonas. Dažnai imituojami, bet niekada neatkartojami mūsų gaminiai tapo pagrindiniu prekės ženklu, kurį naudoja kirpėjai, siekiantys kokybės ir autentiškumo visame pasaulyje.L
„Laikykite kaip vašką ir išplaukite kaip gelį“.
Po to, kai vienas iš Donnie globėjų pakomentavo, kad jo pomada buvo vienintelis produktas, dėl kurio jo plaukai gerai išsitiesė, gimė prekės ženklas. Nuo tada Layrite vyrų priežiūros produktai yra tradicinės kirpimo ir vyrų priežiūros etalonas. Dažnai imituojami, bet niekada neatkartojami mūsų gaminiai tapo pagrindiniu prekės ženklu, kurį naudoja kirpėjai, siekiantys kokybės ir autentiškumo visame pasaulyje.L
Produktų nerasta
THE BEARD STRUGGLE
Į klientus orientuota vyriškos kosmtikos įmonė, kuri didžiuojasi labdara, brolybe ir sveikų vyriškų idealų propagavimu. Tai pasiekiame ugdydami pasaulinę stiprių, įgalintų lyderių vyrų bendruomenę, kuri siekia, kad pasaulis būtų geresnis