Pristatome per 1-2d.d.

Prekių pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas Lietuvoje

OMNIVA Paštomatas

Jūsų pageidavimu, siuntas galime pristatyti į Omniva paštomatą. Pristatymo kaina – 3 € o įsigijusiems prekių už 45 € ar daugiau – pristatymas nemokamas.

Prekės pristatomos per 2 – 4 darbo dienas, po užsakymo apmokėjimo (apmokėjimas turi būti įskaitytas).

Visas paštomato vietas galite rasti čia: Omniva

DPD Paštomatas

Jūsų pageidavimu, siuntas galime pristatyti į DPD paštomatą. Pristatymo kaina – 3 € o įsigijusiems prekių už 45 € ar daugiau – pristatymas nemokamas.

Prekės pristatomos per 2 – 4 darbo dienas, po užsakymo apmokėjimo (apmokėjimas turi būti įskaitytas).

Kurjerių tarnyba

Prekių pristatymo kurjeriu Lietuvoje kaina – 10

Prekės pristatomos per 2 – 4 darbo dienas, po užsakymo apmokėjimo (apmokėjimas turi būti įskaitytas).

 

Prekių pristatymas Europoje

Tarptautinis paštas

Į Europos šalis siunčiame nuo 6,00 € kaina priklauso nuo šalies ir pasirinkto pristatymo būdo. 

Prekių grąžinimas

Visas kokybiškas prekes, kurios yra nenaudotos ir jų pakuotės nepažeistos galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos.

Prieš grąžinimą būtinai susisiekite kontaktais ir sutarsime prekės grąžinimo sąlygas. Pinigai už prekę bus grąžinti iš kart gavus prekę atgal.

Nekokybiškas ar pažeistas prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos arba galime padaryti nuolaidą. Pasitaikius tokiai situacijai susisiekite su mumis iš anksto.

Pinigai už grąžintas prekes bus pervesti atgal į mokėjimo sąskaitą vėliausiai per 1 d. d. nuo prekių gavimo.

 

 

Grąžinimo nuostatai

 

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 1 ar 5 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.

Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.

Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.

Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg. svorio) netinkamos kokybės prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas, jeigu pirkimo – pardavimo sutartyje nenustatyta kitaip. Tokių prekių kokybė gali būti įvertinama ir pirkėjo namuose.

Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Prekės, nurodytos šių taisyklių 11 punkte, keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

Pirkėjas gali pasinaudoti šių taisyklių 11 punkte nustatyta teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

 

Susisiekite su mumis

Norėtume išgirsti jūsų nuomonę. Mūsų komanda yra čia, kad padėtų.

Ši svetainė apsaugota „hCaptcha“, taip pat taikoma „hCaptcha“ privatumo politika ir paslaugos teikimo sąlygos.